Share

Workshop omgaan met inkopers: hoe overleef ik een inkoper?
Heeft uw organisatie met inkopers te maken? Of krijgt u daar mee te maken? Maak deze bijzondere workshop dan maar eens mee. U leert namelijk met deze ogenschijnlijke professionele zeurkousen en zijn technieken om te gaan.

Nog niet overtuigd van het nut van deze dag? Dan doen we er nog een schepje bovenop. Het lijkt erop dat inkopers het uitknijpen tot een ware kunst hebben verheven. Hij (het is altijd een ‘hij’) is niet geïnteresseerd in vruchtbare lange termijnrelaties. Nee, hij wil een lagere prijs of méér voor hetzelfde. En wel nú meteen. Anders gaat hij wel met een andere partij in zee. Tegelijkertijd is de inkoper een verplichte horde in de organisatie: zonder zijn paraaf geen opdracht!

U leert zijn tactieken kennen en hoe u zich kunt wapenen tegen vervelend gedrag van inkopers. U leert niet alleen maar u ervaart het ook, want de dag staat bol van experimenten waar u vrijelijk van kunt genieten. En wat te denken van onderhandelen? De inkoper lijkt het uitgevonden te hebben! Daarom ook een kijkje in zijn receptenboek van het onderhandelen.

Ideaal voor een groep verkopende professionals die meer uit hun opdrachten willen halen. De workshop biedt ook ruimte voor het inbrengen van uw eigen situatie. Daarom vindt er vooraf een inventarisatiegesprek met de deelnemers plaats.

Tijdsduur: Een halve dag (eventueel uit te breiden naar een dag)

Groepsgrootte: De beoogde groepsgrootte ligt tussen de 5 en 18 deelnemers

Tarief: 1250 euro exclusief btw (incl. voorbereiding, uitvoering en reiskosten in Nederland)

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop omgaan met inkopers
In de workshop neemt verkoopexpert Jan-Willem Seip u mee naar de denkwereld van de inkoper. Hij deed onderzoek naar de (belevings)wereld van de inkopers en vertaalde dat naar dé do’s en dont’s voor verkopende professionals. Hij laat zien dat inkopers géén professionele krenten hoeven te zijn als u ze maar op de juiste manier benadert. Immers: een inkoper is ook maar gewoon een mens!

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Omgaan met inkopers SKU UPC Model

In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens

Jan 11, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: CCV Holland BV • 
Datum Evenement: 9 oktober 2007 

In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens de middag geconfronteerd te worden met de inkoper zelf via rollenspellen (de praktijk).
Voor de minder ervaren verkoper een goede eerste kennismaking met de inkoper, voor de ervaren verkoper de puntjes op de ‘i’ over de confrontatie met de inkoper.
Pascal A.J. Vincken MBA


Om de samenwerking tussen onze accountmanagers en inkoopmanagement te verbeteren, hebben we Jan-Willem Seip gevraagd onze accountmanagers in een verko

Jan 11, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Cap Gemini • 
Datum Evenement: 30 maart 2006 

Om de samenwerking tussen onze accountmanagers en inkoopmanagement te verbeteren, hebben we Jan-Willem Seip gevraagd onze accountmanagers in een verkorte versie van de workshop ‘Hoe overleef ik een inkoper’ onder te dompelen.

Ondanks het feit dat Jan-Willem niet veel kennis in kon brengen van inkoopmanagement in de publieke sector (overheid/aanbestedingen), is hij in een zeer kort tijdsbestek in staat geweest om onze accountmanagers een heldere spiegel voor te houden hoe zij effectiever moeten en kunnen samenwerken met inkopers.
Zowel qua kennis, kunde en karakters over inkoop, als met de kennis, kunde en karakters van ons als accountmanager. Heel verhelderend.
Kees Stigter, Cap Gemini


4.5 5.0 2 2 In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens de middag geconfronteerd te w Omgaan met inkopers

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Omgaan met inkopers SKU UPC Model

In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens

Jan 11, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: CCV Holland BV • 
Datum Evenement: 9 oktober 2007 

In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens de middag geconfronteerd te worden met de inkoper zelf via rollenspellen (de praktijk).
Voor de minder ervaren verkoper een goede eerste kennismaking met de inkoper, voor de ervaren verkoper de puntjes op de ‘i’ over de confrontatie met de inkoper.
Pascal A.J. Vincken MBA


Om de samenwerking tussen onze accountmanagers en inkoopmanagement te verbeteren, hebben we Jan-Willem Seip gevraagd onze accountmanagers in een verko

Jan 11, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Cap Gemini • 
Datum Evenement: 30 maart 2006 

Om de samenwerking tussen onze accountmanagers en inkoopmanagement te verbeteren, hebben we Jan-Willem Seip gevraagd onze accountmanagers in een verkorte versie van de workshop ‘Hoe overleef ik een inkoper’ onder te dompelen.

Ondanks het feit dat Jan-Willem niet veel kennis in kon brengen van inkoopmanagement in de publieke sector (overheid/aanbestedingen), is hij in een zeer kort tijdsbestek in staat geweest om onze accountmanagers een heldere spiegel voor te houden hoe zij effectiever moeten en kunnen samenwerken met inkopers.
Zowel qua kennis, kunde en karakters over inkoop, als met de kennis, kunde en karakters van ons als accountmanager. Heel verhelderend.
Kees Stigter, Cap Gemini


4.5 5.0 2 2 In een dag de puntjes op de ‘i’ over het spel tussen inkoper en verkoper. In de ochtend kruip je in de huid van de inkoper (de theorie) om tijdens de middag geconfronteerd te w Omgaan met inkopers