Share

Workshop MerkDNA
Bepaal samen met jouw team het DNA, de positionering van jouw merk of organisatie.
In 1,5 dag komen we gezamenlijk tot een relevante en onderscheidend positionering voor jouw merk of organisatie, die aansluit bij de tijdgeest trends en de klant insights.

Weinig workshops zijn hierin zo efficiënt en effectief als deze van Peter Heshof van Bloom, dankzij zijn bewezen tools:
– 8 NeedWorlds©; geeft inzicht in de mogelijke behoeften van de klant;
– Tijdgeest trendvisie; geeft inzicht in de dominante behoeften van de klant; en
– BrandBloom©; helpt bij het bepalen van de bouwstenen van het Merk DNA.

We hebben met succes het MerkDNA en merkstrategie van veel merken al bepaald, zoals voor product merken als: Unox, Conimex, Andrelon, Robijn, Zwitsal, Hertog, CoolBest, DubbelFrisss, Koopmans, Dr.Oetker, Jan, Atkins, maar ook voor dienstverleners als: NCRV, WoonBeurs Amsterdam, Secretary Plus, Albron, Robbers, Rabobank Ledenprogramma, Hypotheekshop en Robeco.

Resultaat: In 1,5 dag een relevante en onderscheidende positionering (MerkDNA), die het team vleugels zal geven.

Tijdsduur: 1,5 daagse workshop

Groepsgrootte: 4-6 personen

Tarief: meer dan 4.000 euro. Neem contact op via het contactformulier voor meer informatie.

———————————————————————————————————————-

De Workshopleider van de workshop MerkDNA:
Workshopleider is Peter Heshof, hij faciliteert, inspireert en adviseert. Peter is oprichter van trend & marketing buro BLOOM. Hij is actief als Tijdgeest-watcher en marketing strateeg. Bloom is in 2012 verkozen tot winnaar van de Trend Implementation Agency Award. Peter publiceert regelmatig voor Marketing Tribune, geeft trainingen bij o.a. SecondSight en spreekt op congressen en seminars.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

MerkDNA bepalen SKU UPC Model

In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effectiv

Jan 16, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Sanoma Media • 
Datum Evenement: Januari 2013 

In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effective due to a good preparation from Peter and Peters dedication to have results after a full day. Next to structure, process and knowledge I found it particularly pleasant that Peter reaches our goal by respecting each individuals opinion, the team was debating. As a spin off the group accepted the outcome automatically. It was a great added value for us!
Jan Wouter Kleinjan Publisher Auto at Sanoma Media


"A.d.h.v. het BrandBloom model zijn wij gekomen tot een aangescherpte actuele positionering en strategie-richting van onze twee bakmerken: Dr.Oetker e

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Dr. Oetker • 
Datum Evenement: 2012 

"A.d.h.v. het BrandBloom model zijn wij gekomen tot een aangescherpte actuele positionering en strategie-richting van onze twee bakmerken: Dr.Oetker en Koopmans. Een verscherping die heeft geleid tot een goede basis voor onze NPD en communicatie. Onze nieuwe initiatieven, passend binnen het Tijdgeest model, bewijzen op dit moment hun succes in de markt!".
Geertjan Vorstenbosch, Marketing Director Dr. Oetker Nederland,


“Peter heeft onze divisie op boeiende en inspirerende wijze inzicht gegeven in trends en tijdgeesten. Waar veel bureaus voornamelijk kijken naar het

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Facilicom • 
Datum Evenement: 2012 

“Peter heeft onze divisie op boeiende en inspirerende wijze inzicht gegeven in trends en tijdgeesten. Waar veel bureaus voornamelijk kijken naar het verleden, ligt de toegevoegde waarde van BLOOM in het doortrekken van historische trends en focus op de toekomst: van grote waarde om de positionering van een bedrijf toekomstbestendig vorm te geven”.
Patricia Ghering, commercieel directeur Facilicom


5.0 5.0 4 4 In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effective due to a good preparation fr MerkDNA bepalen
Page:
12

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

MerkDNA bepalen SKU UPC Model

In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effectiv

Jan 16, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Sanoma Media • 
Datum Evenement: Januari 2013 

In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effective due to a good preparation from Peter and Peters dedication to have results after a full day. Next to structure, process and knowledge I found it particularly pleasant that Peter reaches our goal by respecting each individuals opinion, the team was debating. As a spin off the group accepted the outcome automatically. It was a great added value for us!
Jan Wouter Kleinjan Publisher Auto at Sanoma Media


"A.d.h.v. het BrandBloom model zijn wij gekomen tot een aangescherpte actuele positionering en strategie-richting van onze twee bakmerken: Dr.Oetker e

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Dr. Oetker • 
Datum Evenement: 2012 

"A.d.h.v. het BrandBloom model zijn wij gekomen tot een aangescherpte actuele positionering en strategie-richting van onze twee bakmerken: Dr.Oetker en Koopmans. Een verscherping die heeft geleid tot een goede basis voor onze NPD en communicatie. Onze nieuwe initiatieven, passend binnen het Tijdgeest model, bewijzen op dit moment hun succes in de markt!".
Geertjan Vorstenbosch, Marketing Director Dr. Oetker Nederland,


“Peter heeft onze divisie op boeiende en inspirerende wijze inzicht gegeven in trends en tijdgeesten. Waar veel bureaus voornamelijk kijken naar het

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Facilicom • 
Datum Evenement: 2012 

“Peter heeft onze divisie op boeiende en inspirerende wijze inzicht gegeven in trends en tijdgeesten. Waar veel bureaus voornamelijk kijken naar het verleden, ligt de toegevoegde waarde van BLOOM in het doortrekken van historische trends en focus op de toekomst: van grote waarde om de positionering van een bedrijf toekomstbestendig vorm te geven”.
Patricia Ghering, commercieel directeur Facilicom


5.0 5.0 4 4 In only one day with Peter we made a major step forward with our strategic intend. It was a great pleasure to work with Peter. The day was so effective due to a good preparation fr MerkDNA bepalen
Page:
12