Share

Workshop klantgerichtheid: De enthousiaste Klant als Ambassadeur!
Aspecten die daarbij onder meer aan de orde komen:
Wat eist en wenst de Klant? Weet u dat echt of zijn het aannames? En hoe goed kunt u daaraan voldoen? Kent u de verwachtingen van de Klant? Praat met uw Klanten. Vraag wat ze van uw product of dienst vinden, zoek uit hoe ze er gebruik van maken, probeer te ontdekken wat ze écht willen, luister naar wat ze te zeggen hebben en bepaal welke onderdelen om verbetering vragen.

Het uitgangspunt van onze workshops Klantgerichtheid is: De enthousiaste medewerker en Klant als Ambassadeur!

Doelstellingen:
Beter inspelen op Klantgericht gedrag.
Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden.
Vaardigheden in de communicatie met (interne) Klanten verbeteren.
Motiveren van de mensen binnen de organisatie.

Vragen die onder meer centraal staan:
Wie zijn onze (interne) Klanten? Wat willen zij? Wat verwachten zij? Hoe kunnen we ze helpen? Is het meetbaar? In hoeverre voldoet u aan de eisen/verwachtingen van uw (interne) Klanten?

Door continu deze vragen te beantwoorden, wordt de Klant beter begrepen en wordt uw product of dienst beter afgestemd op de marktvraag. Niet alleen de externe, maar ook de interne Klanten moeten worden onderkend. Immers, indien niet aan de eisen van de interne Klanten wordt voldaan, kan de organisatie moeilijk aan de wensen van de externe Klant voldoen.

Wat heeft u aan het einde van de workshop?
Medewerkers die bewust zijn van de kansen die Klantgerichtheid biedt
Actiepunten voor de organisatie
Actiepunten voor de medewerkers
Gemotiveerde collega’s die bereid zijn een stapje extra te zetten voor elkaar

Tijdsduur: Een workshop duurt een halve dag met de mogelijkheid tot herhaling.

Groepsgrootte: Maximale groepsgrootte is 35 deelnemers.

Tarief: 1500-3000 euro afhankelijk van duur en deelnemersaantal. Neem via het contactformulier contact op voor een voorstel op maat.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop klantgerichtheid: De enthousiaste Klant als Ambassadeur!:
De workshop wordt geleid door Feike Cats. Feike wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit bestaande Klanten te halen. Uitgangspunt van Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om als ambassadeur voor de organisatie op te treden.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *