Share

Workshop klantgericht ondernemen: klant-erger-je-niet
Klant-erger-je-niet is een business game over klantgericht ondernemen. De workshop is bij uitstek geschikt om medewerkers het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om actie te ondernemen in de eigen organisatie.

In de Klantergerjeniet business game speel je als team de medewerkers en managers van reisbureau TacticTravel. TacticTravel verkoopt aan consumenten (b2c) en aan zakelijke klanten (b2b). Het streven is om aan de klantwensen te voldoen én om de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.

Klantergerjeniet duurt 3 tot 8 uur afhankelijk van de doelstellingen en wensen. Iedereen van secretaresse tot directeur kan meedoen en deze business game is zowel geschikt voor organisaties die verkopen aan consumenten (b2c) als in de zakelijke markt (b2b) en voor overheidsinstellingen en non-profit organisaties.

De Klant-erger-je-niet business game is uitstekend geschikt om het belang van klantgerichtheid te benadrukken of als onderdeel van een veranderplan waarbij de klant meer centraal komt te staan.

Tijdsduur: de workshop klantgericht ondernemen duurt een halve tot een hele dag.

Groepsgrootte: Maximaal 200 deelnemers

Tarief: vanaf 149 per deelnemer

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop klantgericht ondernemen
Deze workshop wordt door verschillende workshopleiders begeleid.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Businessgame klantgericht ondernemen SKU UPC Model

“Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantger

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: NS Hispeed • 
Datum Evenement: 2012 

“Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantgericht te denken en handelen en de klant centraal te stellen om als organisatie succesvol te zijn. Klantkennis en inzicht in voorkeuren en behoeften kunnen wel degelijk het verschil maken. Klant is koning, keizer en admiraal’
Karin de Beer, Manager Klantexpertise, NS Hispeed


Klant-erger-je-niet is een andere manier van trainen die direct op een leuke manier de combinatie maakt tussen theorie en praktijk. Je ziet direct wat

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: MasterLease • 
Datum Evenement: 2012 

Klant-erger-je-niet is een andere manier van trainen die direct op een leuke manier de combinatie maakt tussen theorie en praktijk. Je ziet direct wat het gevolg is van je handelswijze en daardoor is het een zeer effectieve "al doende leert men" activiteit. Hierdoor pik je er veel meer van op dan bij een "normale" training. Bovendien is het erg leuk om te doen. We hebben het met alle medewerkers van ons bedrijf gespeeld en iedereen was heel actief en fanatiek bezig. Een echte aanrader als om helder in beeld te krijgen wat klantgerichtheid inhoudt en hoe je dat in de haarvaten van je bedrijf wilt verweven.
Wim Kusters, marketing manager, MasterLease


Klant Erger Je Niet is een intensieve, interactieve manier om medewerkers op een andere manier te laten nadenken over klanttevredenheid. Dankzij het v

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Agrovision • 
Datum Evenement: 2012 

Klant Erger Je Niet is een intensieve, interactieve manier om medewerkers op een andere manier te laten nadenken over klanttevredenheid. Dankzij het volgen van deze workshop blijft er meer ‘hangen’ dan bij de traditionele trainingen. De collega’s waren allemaal zeer enthousiast en vonden het een leuke, leerzame middag die ook nog zorgde voor een stukje teambuilding.
Mark Lankhorst, Agrovision


5.0 5.0 3 3 “Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantgericht te denken en handelen en Businessgame klantgericht ondernemen

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Businessgame klantgericht ondernemen SKU UPC Model

“Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantger

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: NS Hispeed • 
Datum Evenement: 2012 

“Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantgericht te denken en handelen en de klant centraal te stellen om als organisatie succesvol te zijn. Klantkennis en inzicht in voorkeuren en behoeften kunnen wel degelijk het verschil maken. Klant is koning, keizer en admiraal’
Karin de Beer, Manager Klantexpertise, NS Hispeed


Klant-erger-je-niet is een andere manier van trainen die direct op een leuke manier de combinatie maakt tussen theorie en praktijk. Je ziet direct wat

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: MasterLease • 
Datum Evenement: 2012 

Klant-erger-je-niet is een andere manier van trainen die direct op een leuke manier de combinatie maakt tussen theorie en praktijk. Je ziet direct wat het gevolg is van je handelswijze en daardoor is het een zeer effectieve "al doende leert men" activiteit. Hierdoor pik je er veel meer van op dan bij een "normale" training. Bovendien is het erg leuk om te doen. We hebben het met alle medewerkers van ons bedrijf gespeeld en iedereen was heel actief en fanatiek bezig. Een echte aanrader als om helder in beeld te krijgen wat klantgerichtheid inhoudt en hoe je dat in de haarvaten van je bedrijf wilt verweven.
Wim Kusters, marketing manager, MasterLease


Klant Erger Je Niet is een intensieve, interactieve manier om medewerkers op een andere manier te laten nadenken over klanttevredenheid. Dankzij het v

Jan 13, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Agrovision • 
Datum Evenement: 2012 

Klant Erger Je Niet is een intensieve, interactieve manier om medewerkers op een andere manier te laten nadenken over klanttevredenheid. Dankzij het volgen van deze workshop blijft er meer ‘hangen’ dan bij de traditionele trainingen. De collega’s waren allemaal zeer enthousiast en vonden het een leuke, leerzame middag die ook nog zorgde voor een stukje teambuilding.
Mark Lankhorst, Agrovision


5.0 5.0 3 3 “Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project? ‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader. Als deelnemer ervaar je de noodzaak om klantgericht te denken en handelen en Businessgame klantgericht ondernemen