Share

Een communicatieworkshop voor minstens 50% meer goede leads en klantcontacten!

Wat:
* herkennen van koopsignalen
* voorkomen van misverstanden
* verbeteren van de samenwerking
* ontwikkelen van leiderschap

Indeling communicatieworkshop “De Kunst van het Luisteren”:
* Inleiding in de kracht van communicatie.
Veel praktische voorbeelden en herkenning. Deelnemers ervaren hoe vaak we uitgaan van aannames en vooronderstellingen.
* diverse communicatiestijlen
Op verfrissende wijze worden de diverse stijlen van communiceren gedemonstreerd. De herkenning is hoog en daardoor neemt de motivatie om hier mee te werken toe.
* Analyseren van de eigen stijl
Aan de hand van enkele vragenlijsten krijgen deelnemers de gelegenheid om hun eigen stijl van communiceren te herkennen.
* De Praktijk.
Deelnemers ervaren hoe verschillend op dezelfde vraag gereageerd kan worden. Voor veel mensen is dit een zeer verhelderend en soms verbazingwekkend proces!
* Case behandeling.
Deelnemers krijgen de gelegenheid om met hun eigen real life cases te werken. De ervaring hoe je machteloosheid kunt doorbreken, hoe je iemand kunt laten luisteren, is bijzonder krachtig!

Voor Wie:
* Professionals die hun relaties willen verbeteren met collega’s, klanten, prospects en anderen.

Tijdsduur: De Kunst van het Luisteren is een training in één dag, maar kan ook in verkorte vorm in een dagdeel gehouden worden.

Groepsgrootte: minimaal 8, maximaal 20

Tarief: € 2.100/dag (€ 1.050/dagdeel) Tarieven ex reis en BTW.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de communicatieworkshop ‘De kunst van het luisteren’:
De communicatieworkshop wordt geleidt door Rob Janssen. Rob is een ervaren workshopleider. Hij staat sinds 1980 al met grote regelmaat op podia in binnen- en buitenland. Heeft duizenden mensen getraind in het spreken in het openbaar en is auteur van het boek “Spraakmakers”.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

De Kunst van het Luisteren SKU UPC Model

Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkeli

Dec 13, 2012 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Vivaz • 
Datum Evenement: Februari 2012 

Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkelijke doel te laten werken, vaak vanuit een hele andere invalshoek.
Caroline Verhees, Directeur Vivaz


"Op de werkplek wordt er veel overlegd en gediscussieerd, maar dikwijls is er te weinig communicatie. In zijn workshop toont Rob aan de hand van heel

Dec 13, 2012 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bayer Healthcare • 
Datum Evenement: Augustus 2011 

"Op de werkplek wordt er veel overlegd en gediscussieerd, maar dikwijls is er te weinig communicatie. In zijn workshop toont Rob aan de hand van heel concrete voorbeelden dat communicatie nogal eens tekort schiet, ook al zijn we ons daar dikwijls niet van bewust. Rob leert hoe misverstanden in communicatie kunnen ontstaan, hoe men beter inzicht krijgt in het juist communiceren, en hoe men communicatie kan managen. Het resultaat: minder conflicten, meer en productievere samenwerking. Rob doet je nadenken over issues waar je vroeger misschien te snel overheen ging. Daarom is zijn workshop een aanrader, zowel voor firma's waar de communicatie niet goed vlot, alsook voor firma's die denken dat ze het op het gebied van communicatie al heel goed doen. Een quick win van de workshop is dat medewerkers zich bewuster worden van het belang van goede communicatie en voortaan vlugger op elkaar toe stappen. Kortom, een aanrader voor elke firma die erop wil vooruitgaan!”
Niels Hessmann, Managing Director Bayer Healthcare


5.0 5.0 2 2 Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkelijke doel te laten werken, vaak De Kunst van het Luisteren

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

De Kunst van het Luisteren SKU UPC Model

Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkeli

Dec 13, 2012 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Vivaz • 
Datum Evenement: Februari 2012 

Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkelijke doel te laten werken, vaak vanuit een hele andere invalshoek.
Caroline Verhees, Directeur Vivaz


"Op de werkplek wordt er veel overlegd en gediscussieerd, maar dikwijls is er te weinig communicatie. In zijn workshop toont Rob aan de hand van heel

Dec 13, 2012 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bayer Healthcare • 
Datum Evenement: Augustus 2011 

"Op de werkplek wordt er veel overlegd en gediscussieerd, maar dikwijls is er te weinig communicatie. In zijn workshop toont Rob aan de hand van heel concrete voorbeelden dat communicatie nogal eens tekort schiet, ook al zijn we ons daar dikwijls niet van bewust. Rob leert hoe misverstanden in communicatie kunnen ontstaan, hoe men beter inzicht krijgt in het juist communiceren, en hoe men communicatie kan managen. Het resultaat: minder conflicten, meer en productievere samenwerking. Rob doet je nadenken over issues waar je vroeger misschien te snel overheen ging. Daarom is zijn workshop een aanrader, zowel voor firma's waar de communicatie niet goed vlot, alsook voor firma's die denken dat ze het op het gebied van communicatie al heel goed doen. Een quick win van de workshop is dat medewerkers zich bewuster worden van het belang van goede communicatie en voortaan vlugger op elkaar toe stappen. Kortom, een aanrader voor elke firma die erop wil vooruitgaan!”
Niels Hessmann, Managing Director Bayer Healthcare


5.0 5.0 2 2 Inspirerend, verfrissend, energiek …Rob heeft de gave je in no time vol positieve energie en met een nieuwe dosis zelfvertrouwen aan je oorspronkelijke doel te laten werken, vaak De Kunst van het Luisteren