Share

Workshop: Uw organisatie in kaart brengen
Tijdens de workshop zet u uw bedrijf of afdeling letterlijk op de kaart. Aan de hand van een voorbespreking maken onze medewerkers een kaart die uw bedrijf symboliseert. Tijdens de ontspannen-vrolijke workshop krijgt iedere deelnemer de kans en de ruimte zijn of haar inbreng te leveren. Het resultaat is een ongekende helikopterview op het bedrijfslandschap en inzicht in de door uw mensen beschreven processen.

Vele grote bedrijven hebben de waarde van deze workshop: “Uw organisatie in kaart brengen” inmiddels ontdekt. De meerwaarde ligt in de discussie-momenten en de presentatie van de zelf-vervaardigde kaarten aan het einde van de workshop. Bedrijven die ook op termijn willen teruggrijpen op de ideeën en resultaten van de workshop, kunnen kiezen voor een door onze medewerkers vervaardigde kaart, waarop alle inbreng op logische wijze is samengebracht. Een dergelijke kaart kan in vereenvoudigde vorm zelfs tijdens de workshop worden gemaakt door onze cartograaf. Daarnaast kan er een fraai uitgewerkte bewaarversie worden gemaakt, die bijvoorbeeld in de boardroom een belangrijke functie vervult..

Workshop: “Uw organisatie in kaart brengen” is een ludiek en subtiel instrument voor:
– Communicatie
– Marketing
– Oriëntatie en Navigatie
– Teambuilding
– Ondersteuning bij Vergaderingen en Symposia
– Ondersteuning bij Cultuurveranderingen
– Coaching
– Visieontwikkeling
– Reflectie
– Visualiseren van Mijlpalen (Bv. Overnames en Beursgangen)
– Creëren van Draagvlak voor Veranderingsproces

Dit alles doet echter niets af van het uiteindelijke doel van de workshop: het op originele wijze inventariseren van alles wat er leeft binnen uw bedrijf, waarbij humor samengaat met doelgericht handelen.

Tijdsduur: Flitsprogramma van anderhalf uur, dagdeel of dagprogramma’s.

Groepsgrootte: 5-500 deelnemers

Tarief: Vanaf 1250 euro exclusief btw. afhankelijk van de groepsgrootte

———————————————————————————————————————-

De workshopleiders van de workshop ‘Uw organisatie in kaart brengen’
Martijn Kessler (1958) – Al van jongs af aan geïnteresseerd in kaarten, raakte Martijn Kessler op latere leeftijd geboeid door de raakvlakken tussen mensenlevens, bedrijfsstructuren en hun weergave in de abstractie van een kaart. Zijn enthousiasme en liefde voor het medium gecombineerd met zijn sterke communicatieve eigenschappen maken hem de workshopleider bij uitstek. Voeg daarbij een creatieve geest en kunstzinnig vakmanschap en u kunt rekenen op een positieve en diepgaande workshop waarbij Martijn Kessler het maximum uit de discussies weet te halen.

Cas Hofstee (1959) – Cas werkt sinds 2002 samen met Martijn Kessler. Door de groei van Atelier Martijn Kessler werd het mogelijk het team uit te breiden met een sociaal inspirerende en capabele workshopleider/geoficticus en vormgever. In Cas Hofstee vond Martijn precies wat hij zocht. Cas wordt regelmatig ingezet als leider en moderator in Geofictie-workshops. Hij fungeert op de achtergrond als ontwerper in zowel het creatieve proces van de workshops als in de vormgeving van de fictieve landkaarten. Naast het freelance werk dat Cas doet voor het Atelier is hij eigenaar van zijn eigen reclamebureau.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Uw organisatie in kaart brengen (letterlijk) SKU UPC Model

"Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen ver

Feb 27, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ING Group • 
Datum Evenement: 2012 

"Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen verhaal vertellen. Storytelling avant la lettre. Het delen van de oorsprong van het bedrijf of de transactie, is cruciaal voor de toekomstige samenwerking. Een lifeline zo prachtig
weergegeven dat je 'm overal op kunt hangen. Toegankelijk voor eenieder".
Dorothee van Vredenburch, ING Group
Managing Director of Corporate Communications & Affairs


"We hebben een hele leuke geofictie-workshop gehad met ons R&D team. Martijn's aanstekelijke enthousiasme bracht precies dat teweeg wat we voor ogen h

Feb 27, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Acision • 
Datum Evenement: 2012 

"We hebben een hele leuke geofictie-workshop gehad met ons R&D team. Martijn's aanstekelijke enthousiasme bracht precies dat teweeg wat we voor ogen hadden: een gemeenschappelijk beeld van ons team en haar positie in de organisatie, nu en in de toekomst. Een ideaal teambuilding event met een prachtig eindresultaat dat vol trots aan de muur van ons kantoor hangt."
Raymond van der Laan, Acision


5.0 5.0 2 2 "Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen verhaal vertellen. Storytelling a Uw organisatie in kaart brengen (letterlijk)

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Uw organisatie in kaart brengen (letterlijk) SKU UPC Model

"Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen ver

Feb 27, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ING Group • 
Datum Evenement: 2012 

"Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen verhaal vertellen. Storytelling avant la lettre. Het delen van de oorsprong van het bedrijf of de transactie, is cruciaal voor de toekomstige samenwerking. Een lifeline zo prachtig
weergegeven dat je 'm overal op kunt hangen. Toegankelijk voor eenieder".
Dorothee van Vredenburch, ING Group
Managing Director of Corporate Communications & Affairs


"We hebben een hele leuke geofictie-workshop gehad met ons R&D team. Martijn's aanstekelijke enthousiasme bracht precies dat teweeg wat we voor ogen h

Feb 27, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Acision • 
Datum Evenement: 2012 

"We hebben een hele leuke geofictie-workshop gehad met ons R&D team. Martijn's aanstekelijke enthousiasme bracht precies dat teweeg wat we voor ogen hadden: een gemeenschappelijk beeld van ons team en haar positie in de organisatie, nu en in de toekomst. Een ideaal teambuilding event met een prachtig eindresultaat dat vol trots aan de muur van ons kantoor hangt."
Raymond van der Laan, Acision


5.0 5.0 2 2 "Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Aan de hand van de landkaart kan iedereen de voor hen herkenbare delen op zoeken en daaromheen hun eigen verhaal vertellen. Storytelling a Uw organisatie in kaart brengen (letterlijk)