Share

Superpromoter workshop
Deze workshop is voor professionals (managers, marketeers, HR managers, medewerkers van R&D, marktonderzoekers, communicatiespecialisten etc.) die interesse hebben in het gedachtegoed van De Superpromoter en er mee aan de slag willen. Ook mensen die een extra dimensie willen geven aan activiteiten omtrent de Net Promoter Score® (NPS) zijn aan het juiste adres.

Rijn Vogelaar start een dergelijke workshop met een op uw organisatie toegespitste presentatie over de kracht van enthousiasme. Vervolgens gaan de deelnemers met de theorie aan de slag. Bij een korte workshop (2 a 4 uur) is het doel om een paar concrete actiepunten te formuleren. Bij een langere workshop (8 uur) wordt ook geoefend met interviewvaardigheden en het maken van een Superpromoter Support Plan.

Deelnemers gaan aan de slag met vragen als …
– welke (klant)ervaringen leiden tot aanbevelingsgedrag?
– hoe kunnen wij superpromoters helpen om hun positieve ervaringen binnen hun netwerk te delen?
– Hoe vergroten we de invloed van superpromoters?
– Hoe kunnen we social media inzetten om onze superpromoters te ondersteunen?
– Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we zelf en onze collega’s met meer enthousiasme en vaker over onze organisatie praten?

Afhankelijk van uw wensen kan de sessie in spelvorm plaatsvinden (geschikt voor groepen tot 35 personen) of werken deelnemers in subgroepen aan opdrachten. Een ‘surprise appearance’ van een aantal daadwerkelijke superpromoters geeft de workshop een extra realistische dimensie. Dit veroorzaakt vaak een enorme prikkel om het geleerde mee te nemen in de dagelijkse werkzaamheden.

Tijdsduur: 5-8 uur

Groepsgrootte: 4-500 personen.

Tariefcategorie: uitgaande van een dagdeel 2000-3000; 3000-4000 en meer dan 4000 euro afhankelijk van aantal deelnemers en gekozen opzet. Neem voor meer informatie contact op met de workshopleider via het contactformulier.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de Superpromoters workshop
De workshop wordt gegeven door Rijn Vogelaar. Rijn is Chief Enthusiasm Officer (CEO) van Blauw Research, auteur van het boek “De Superpromoter” & oprichter van de Superpromoter Academy. Sinds het uitkomen van zijn boek is Rijn een veel gevraagd spreker in binnen- en buitenland. Zijn boek de Superpromoter gaat over de kracht van enthousiasme. Het wordt tijd dat organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op hun enthousiaste vrienden, de superpromoters.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Superpromoters: kracht van enthousiasme SKU UPC Model

Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde

Feb 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Aegon • 
Datum Evenement: November 2012 

Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde het spel ervoor dat we na twee lange en intensieve dagen nog bijzonder energie loskregen uit de internationale groep deelnemers. Dit maakte de middag erg dynamisch. Ten tweede deden de deelnemers op een leuke en snelle manier veel Superpromoter kennis op. Kortom, de vorm was niet alleen leuk, maar droeg ook concreet bij aan een beter eindresultaat. Deze workshop in spelvorm was een mooie mix van een goed “onderwerp” en een goed “proces”: 1 + 1 = 3.
Rien Brus, Vice President Customer Experience, Aegon


In 2011 hebben we als Philips de eerste superpromoter workshop in India georganiseerd samen met Blauw. Blauw gaf ons de eer en de primeur voor het beg

Feb 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Philips Healthcare • 
Datum Evenement: Augustus 2011 

In 2011 hebben we als Philips de eerste superpromoter workshop in India georganiseerd samen met Blauw. Blauw gaf ons de eer en de primeur voor het begeleid opzetten van een super promoter support plan. Blauw deed al de research voor ons, zorgde voor superpromoter interviews, zette de workshops op en zorgde voor een enorm succes door lokaal te supporten. Dat het begrip superpromoters werkt, hadden we wel verwacht. Dat het aan zou slaan door de enthousiaste support van Blauw hadden we gehoopt, maar dat de aanpak zo een succes zou worden daar hadden we alleen van gedroomd.
Arne van de Wijdeven, Director Customer Advocacy and NPS, Philips Healthcare


5.0 5.0 2 2 Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde het spel ervoor dat we na twee Superpromoters: kracht van enthousiasme

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Superpromoters: kracht van enthousiasme SKU UPC Model

Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde

Feb 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Aegon • 
Datum Evenement: November 2012 

Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde het spel ervoor dat we na twee lange en intensieve dagen nog bijzonder energie loskregen uit de internationale groep deelnemers. Dit maakte de middag erg dynamisch. Ten tweede deden de deelnemers op een leuke en snelle manier veel Superpromoter kennis op. Kortom, de vorm was niet alleen leuk, maar droeg ook concreet bij aan een beter eindresultaat. Deze workshop in spelvorm was een mooie mix van een goed “onderwerp” en een goed “proces”: 1 + 1 = 3.
Rien Brus, Vice President Customer Experience, Aegon


In 2011 hebben we als Philips de eerste superpromoter workshop in India georganiseerd samen met Blauw. Blauw gaf ons de eer en de primeur voor het beg

Feb 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Philips Healthcare • 
Datum Evenement: Augustus 2011 

In 2011 hebben we als Philips de eerste superpromoter workshop in India georganiseerd samen met Blauw. Blauw gaf ons de eer en de primeur voor het begeleid opzetten van een super promoter support plan. Blauw deed al de research voor ons, zorgde voor superpromoter interviews, zette de workshops op en zorgde voor een enorm succes door lokaal te supporten. Dat het begrip superpromoters werkt, hadden we wel verwacht. Dat het aan zou slaan door de enthousiaste support van Blauw hadden we gehoopt, maar dat de aanpak zo een succes zou worden daar hadden we alleen van gedroomd.
Arne van de Wijdeven, Director Customer Advocacy and NPS, Philips Healthcare


5.0 5.0 2 2 Voor ons werkte de Superpromoter Game erg goed als afsluiting van een intern congres over customer loyalty. En wel om twee redenen. Ten eerste zorgde het spel ervoor dat we na twee Superpromoters: kracht van enthousiasme