Share

Workshop presenteren als Marketingtool: Presentatie-training om minstens 50% meer goede leads en klantcontacten te genereren!

Wat:
* effectieve opbouw van de presentatie
* meeting after the meeting
* kracht van storytelling
* cliffhanger als succesfactor

Indeling:
* Inleiding in de opbouw van de presentatie
Waarom de standard niet werkt. Krachtige technieken om publiek als vanzelf te boeien
* meeting after the meeting
Het gaat niet om de presentatie, maar om de prospects die achteraf naar je toekomen. Blik in de keuken van de neuro-marketing hoe je dat realiseert.
* Kracht van Storytelling
Om je publiek aan je te binden, is storytelling onmisbaar. Regels waar een goed verhaal aan moet voldoen en uitgebreid ruimte om te oefenen.
* Cliffhanger als succesfactor
Laat iets te wensen over aan het eind van je presentatie. Strategieën om dat te realiseren.

Voor wie:
* hoger opgeleide professionals die met enige regelmaat externe presentaties verzorgen.

Tijdsduur: Presenteren als Marketingtool is een training in één dag, maar kan ook in verkort vorm in een dagdeel gehouden worden.

Groepsgrootte: minimaal 6, maximaal 12

Tarief: € 2.100/dag (€ 1.050/dagdeel) Tarieven exclusief reiskosten en BTW

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop presenteren als marketingtool’:
De workshop wordt geleidt door Rob Janssen. Rob is een ervaren workshopleider. Hij staat sinds 1980 al met grote regelmaat op podia in binnen- en buitenland. Heeft duizenden mensen getraind in het spreken in het openbaar en is auteur van het boek “Spraakmakers”.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Presenteren als marketingtool SKU UPC Model

\" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Eberson & Nijhof • 
Datum Evenement: Januari 2012 

\" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer in bedwang houden, niet als een atleet het podium bestormen met als absoluut enige doel er zo snel mogelijk weer van te verdwijnen. Dat is inmiddels anders. Ik ben nog steeds geen Anne van der Meiden, zal dat ook nooit worden. Maar ik beweeg me ontspannen op het podium, voel me zeker van mezelf, kan een gestructureerd verhaal zonder gierende zenuwen vertellen en jawel, ik vind het nog leuk ook. Een voor mij totaal onverwacht maar perfect resultaat. Wanneer start de vervolgcursus?\"
Hans Eberson, Directeur Eberson & Nijhof


“Wanneer je er voor wilt zorgen dat je publiek luistert, moet je iets persoonlijks in je verhaal leggen” Dat was één van de tips die mij zeer aa

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Crowe Horwath • 
Datum Evenement: November 2011 

“Wanneer je er voor wilt zorgen dat je publiek luistert, moet je iets persoonlijks in je verhaal leggen” Dat was één van de tips die mij zeer aanspraken. Want op dat moment creëer je een band met je publiek. En wat nog meer indruk op me maakte was de directe toepasbaarheid. Voor de training was ik bezig met een prospect, met wie ik nauwelijks in gesprek kon komen. Door enkele suggesties van Rob Janssen (die deze man helemaal niet kent!) kreeg ik niet alleen een eerste gesprek, maar wordt hij mogelijk een nieuwe grote klant. In die zin kan ik letterlijk zeggen: \"het is het waard”
Marc Rouppe van der Voort, Partner Crowe Horwath


4.5 5.0 2 2 \" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer in bedwang houden, niet als e Presenteren als marketingtool

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Presenteren als marketingtool SKU UPC Model

\" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Eberson & Nijhof • 
Datum Evenement: Januari 2012 

\" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer in bedwang houden, niet als een atleet het podium bestormen met als absoluut enige doel er zo snel mogelijk weer van te verdwijnen. Dat is inmiddels anders. Ik ben nog steeds geen Anne van der Meiden, zal dat ook nooit worden. Maar ik beweeg me ontspannen op het podium, voel me zeker van mezelf, kan een gestructureerd verhaal zonder gierende zenuwen vertellen en jawel, ik vind het nog leuk ook. Een voor mij totaal onverwacht maar perfect resultaat. Wanneer start de vervolgcursus?\"
Hans Eberson, Directeur Eberson & Nijhof


“Wanneer je er voor wilt zorgen dat je publiek luistert, moet je iets persoonlijks in je verhaal leggen” Dat was één van de tips die mij zeer aa

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Crowe Horwath • 
Datum Evenement: November 2011 

“Wanneer je er voor wilt zorgen dat je publiek luistert, moet je iets persoonlijks in je verhaal leggen” Dat was één van de tips die mij zeer aanspraken. Want op dat moment creëer je een band met je publiek. En wat nog meer indruk op me maakte was de directe toepasbaarheid. Voor de training was ik bezig met een prospect, met wie ik nauwelijks in gesprek kon komen. Door enkele suggesties van Rob Janssen (die deze man helemaal niet kent!) kreeg ik niet alleen een eerste gesprek, maar wordt hij mogelijk een nieuwe grote klant. In die zin kan ik letterlijk zeggen: \"het is het waard”
Marc Rouppe van der Voort, Partner Crowe Horwath


4.5 5.0 2 2 \" Ik denk niet dat er iemand met meer scepsis de eerste keer de cursuszaal betrad. Ik met plezier presenteren? No way! Misschien de zenuwen iets meer in bedwang houden, niet als e Presenteren als marketingtool