Share

NPS Game
NPS® Game is een interactief spel dat helpt te bepalen wat relevant is als je met NPS® wilt starten, maar ook helpt om oplossingen te vinden voor uitdagingen waar je bij de implementatie van de Net Promoter Score tegenaan kunt lopen. Het spel bevat een diversiteit aan vragen over (super)promoters, passives en detractors.

Twee tot vier teams strijden tegen elkaar om de meeste kennis en de beste ideeën. Door slim gebruik te maken van tijdsdruk en (speelse) competitie worden spelers uitgedaagd hun gevoel en intuïtie te gebruiken, terwijl remmingen en rationalisaties tegelijk worden tegengegaan.

Het spel bestaat uit twee fases. In de eerste fase is het doel zoveel mogelijk kennis te verzamelen over NPS® en/of problemen te inventariseren waar u tegenaan loopt. In de tweede fase wordt de verzamelde informatie vertaald naar nieuwe ideeën of oplossingen die de opzet dan wel implementatie van NPS® vergemakkelijken. De output van het spel kan gebruikt worden om verder vorm te geven aan het NPS® beleid.

Het spel wordt geleid door een ervaren moderator met ruime expertise op het gebied van NPS®. De moderator zal waar nodig tussentijds haar kennis delen. Maar ook inhoudelijk reageren op de gegenereerde oplossingen op basis van ervaringen en best practices uit andere organisaties. De moderator wordt ondersteund door een in NPS® ervaren collega die jureert.

Na afloop ontvangt u het spelbord en een uitwerking van de geïnventariseerde kennis en ideeën. Voordat het spel gespeeld wordt maken we graag kennis en inventariseren we de informatiebehoefte zodat de vragen daarop afgestemd kunnen worden. Elk spel is uniek!

Tijdsduur: 5-8 uur

Groepsgrootte: de minimale groepsgrootte is 4 (2 teams van 2 spelers), de maximale is 24 (4 teams van 6 spelers, hierbij is een speler de teamcaptain, de rest speelt vraagbaak). Wanneer de groep groter is kunnen meerdere spelborden gebruikt worden.

Tariefcategorie: Tariefcategorie uitgaande van een dagdeel 1250-2000, maar is uiteindelijk afhankelijk van de groepsgrootte (1 of meerdere moderators), de duur van het spel en het soort verslag dat opgeleverd wordt. Neem voor meer informatie contact op met de workshopleider via het contactformulier.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de klantevrendenheidsworkshop NPS Game
De workshop wordt gegeven door Babs Asselbergs. Babs is specialist op het gebied van NPS en houdt zich bezig met het helpen van klanten om hun bedrijf klantgerichter te maken. Daarbij wordt zowel op de klanten als de medewerkers gericht. NPS is een middel voor bedrijven in hun weg naar de optimale klantervaring , uiteindelijk is een cultuurverandering nodig om de klant echt centraal te stellen. NPS Game is ontwikkeld om een start te maken met die verandering; van kennisdelen tot het vinden van oplossingen voor problemen. Babs heeft 15 jaar ervaring als moderator en onderzoeker.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

NPS Game SKU UPC Model

•Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantc

Jun 14, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Obvion • 
Datum Evenement: 2013 

•Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantcontact hadden heel goed om mee te maken”
•“je zag dat iedereen enthousiast was en er ook nog eens goede, bruikbare ideeën naar voren kwamen”
•“ik vond vooral de gedrevenheid leuk om te zien”
•“goed voor ons klantbewustzijn”


4.0 4.0 1 1 •Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantcontact hadden heel goed om mee NPS Game

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

NPS Game SKU UPC Model

•Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantc

Jun 14, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Obvion • 
Datum Evenement: 2013 

•Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantcontact hadden heel goed om mee te maken”
•“je zag dat iedereen enthousiast was en er ook nog eens goede, bruikbare ideeën naar voren kwamen”
•“ik vond vooral de gedrevenheid leuk om te zien”
•“goed voor ons klantbewustzijn”


4.0 4.0 1 1 •Zowel inhoudelijk als social stimuleert game verbinding klantgericht denken&doen “ik vond het vooral ook voor medewerkers die niet direct klantcontact hadden heel goed om mee NPS Game