Share

Workshop ‘Klantwaarde proposities’

De meeste ondernemingen bevinden zich in hevig competitieve markten waarbinnen vooral op prijs wordt geconcurreerd. De marges staan onder druk waardoor het lange termijn perspectief zorgwekkend is. Dan is het nodig om een verdedigbaar onderscheidend aanbod te creëren. Een propositie die maximale toegevoegde waarde biedt voor de klant. En die bij voorkeur de concurrentie irrelevant maakt. Maar veel bedrijven slagen er om verschillende redenen niet in om deze proposities goed te formuleren en communiceren.

In de workshop gaat u daarom concreet en praktisch aan de slag met vragen als:

  • Welke kansen biedt ‘blue ocean’ denken ons?
  • Welke inzichten kunnen wij halen uit onze ‘voice of the customer’ intelligence?
  • Hoe segmenteren wij de markt en selecteren wij hieruit de meest waardevolle en kansrijke doelgroepen?
  • Hoe formuleren wij in 5 stappen een winnende klantwaarde propositie voor deze doelgroepen?
  • Hoe communiceren wij deze propositie binnen de ‘customer journey experience’ van deze doelgroepen?

 Resultaat: Het resultaat van de workshop is een set in concept uitgewerkte klantwaarde proposities waarmee u daarna direct aan de slag kan binnen uw organisatie.

Doelgroep: De workshop is bestemd voor leidinggevenden en specialisten in marketing, sales en service die een doorbraak willen maken naar maximale klantwaarde en ROI.

Tijdsduur workshop: 0,5 – 1 dag, afhankelijk van gekozen opzet

Maximale groepsgrootte: 15 deelnemers

Tarief: 1.250 – 3.000 euro, afhankelijk van gekozen opzet

————————————————————————————————————————————————————-

Workshopleider van de workshop Customer Journey mapping
Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group. Hij richt zich op advisering in customer insight, klantgerichtheid, marketing en sales strategie, multichannel operaties, commercieel management, en procesmatige performance-verbetering. Daarnaast verricht hij als promovendus wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in multichannel management. Ook is hij gastdocent aan diverse universiteiten en business schools, en behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Hij is beëdigd Register Marketeer en publiceerde diverse artikelen in vaktijdschriften en blogs. Tevens is hij auteur van de bestsellers ‘Cross Channel Excellence’ en ‘The Excellent Customer Journey Experience’ met onder andere nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Klantwaarde proposities SKU UPC Model

‘Hoogveld offers practical tools.’

Apr 10, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: LBMA • 
Datum Evenement: 30-5-2013 

‘Hoogveld offers practical tools.’


‘Zeer interessante workshop. Goede combinatie van theorie en praktijk. En gelukkig ook creatief.’

Apr 10, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HDC • 
Datum Evenement: 4-12-2012 

‘Zeer interessante workshop. Goede combinatie van theorie en praktijk. En gelukkig ook creatief.’


5.0 5.0 2 2 ‘Hoogveld offers practical tools.’ Klantwaarde proposities

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Klantwaarde proposities SKU UPC Model

‘Hoogveld offers practical tools.’

Apr 10, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: LBMA • 
Datum Evenement: 30-5-2013 

‘Hoogveld offers practical tools.’


‘Zeer interessante workshop. Goede combinatie van theorie en praktijk. En gelukkig ook creatief.’

Apr 10, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HDC • 
Datum Evenement: 4-12-2012 

‘Zeer interessante workshop. Goede combinatie van theorie en praktijk. En gelukkig ook creatief.’


5.0 5.0 2 2 ‘Hoogveld offers practical tools.’ Klantwaarde proposities