Share

Workshop Facebook Marketing
De workshop Facebook Marketing is bestemd voor iedereen die het maximale resultaat uit Facebook wil halen. U leert stap-voor-stap een complete Facebook-strategie op stellen en worden vele praktische tips, voorbeelden, trucs en best practices gedeeld.

Inhoud van de masterclass Facebook Marketing
• Het bepalen van de juiste KPI’s en targets
• De inhoud van een effectieve Facebook-pagina (fanpage)
• Facebook apps
• De meest effectieve manieren om meer fans te krijgen
• Contentstrategie (best practices en tips)
• Adverteren op Facebook, targeting en campagnes
• Integratie van Facebook op je website en communicatieplan
• Analyse en optimalisatie (inclusief een overzicht van de beste tools)
• Open Graph en de toekomst van Facebook

Na afloop van de workshop Facebook Marketing bent u helemaal up-to-date m.b.t. de zakelijke mogelijkheden die Facebook biedt en weet u precies hoe u die mogelijkheden optimaal kan benutten.

Doelgroep
De cursus is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt met online communicatie en en marketing en die de eigen Facebook marketingactiviteiten naar een hoger niveau willen brengen. De Workshop is geschikt voor zowel consumenten- (business-to-consumer) als zakelijke marketing (business-to-business).

Tijdsduur workshop: 1 dag

Maximale groepsgrootte: 10 deelnemers

Tarief:
Incompany: 1500 euro exclusief BTW en reiskosten uitgaande van 5-10 deelnemers.
Open inschrijving: 395 euro exclusief btw

Praktische informatie :
Het is aan te raden dat deelnemers hun eigen laptop meenemen zodat ze meteen bezig kan om de opgedane kennis in de praktijk toe te passen.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop Facebook Marketing:
De workshop Facebook Marketing wordt gegeven door bekende Facebook expert Peter Minkjan,oprichter van het Facebook marketingplatform Likeconomics. Peter is onafhankelijk Facebook marketingadviseur, spreker en trainer en helpt meerdere grote merken met het succesvol inzetten van Facebook. Daarnaast is hij auteur van het boek ‘Scoren met Facebook Marketing’ (die alle deelnemers ook ontvangen) en is hij co-auteur van het e-book Veilig Facebook: een e-book over hoe je zelf je privacy op Facebook kunt beschermen ondertussen meer dan 40.000 keer is gedownload.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Facebook Marketing SKU UPC Model

"In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk" Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bouwfonfds ontwikkeling • 
Datum Evenement: 2012 

"In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk"
Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling


"Veel handige tips en praktijkvoorbeelden wat wel en niet te doen" - Jodie Staphorst, HAN

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HAN • 
Datum Evenement: 2012 

"Veel handige tips en praktijkvoorbeelden wat wel en niet te doen" - Jodie Staphorst, HAN


"Een inspirerende workshop met veel praktische informatie. Een aanrader!" - Marjan Schaapman

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Marjan Schaapman Communicatie • 
Datum Evenement: 2012 

"Een inspirerende workshop met veel praktische informatie. Een aanrader!" - Marjan Schaapman


5.0 5.0 3 3 "In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk" Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling Facebook Marketing

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Facebook Marketing SKU UPC Model

"In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk" Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Bouwfonfds ontwikkeling • 
Datum Evenement: 2012 

"In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk"
Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling


"Veel handige tips en praktijkvoorbeelden wat wel en niet te doen" - Jodie Staphorst, HAN

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HAN • 
Datum Evenement: 2012 

"Veel handige tips en praktijkvoorbeelden wat wel en niet te doen" - Jodie Staphorst, HAN


"Een inspirerende workshop met veel praktische informatie. Een aanrader!" - Marjan Schaapman

Mar 04, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Marjan Schaapman Communicatie • 
Datum Evenement: 2012 

"Een inspirerende workshop met veel praktische informatie. Een aanrader!" - Marjan Schaapman


5.0 5.0 3 3 "In één dag een volledige update m.b.t. Facebook ontwikkelingen en toepassingen in de praktijk" Jean-Paul Herbonnet, Bouwfonds Ontwikkeling Facebook Marketing