Share

Workshop Effectief gebruik Linkedin
LinkedIn is hét sociale platform voor B2B-toepassingen. Ruim 3 miljoen Nederlanders hebben een LinkedIn profiel aangemaakt. Veel van hen weten eigenlijk niet goed hoe zij dit het beste kunnen gebruiken. Bedrijven aarzelen met het gebruik van LinkedIn vanwege onbekendheid met de mogelijkheden. Bij correct gebruik is LinkedIn een krachtig marketinginstrument en onderzoeksinstrument. Het helpt bijvoorbeeld verkopers met het eenvoudiger leggen van nieuwe interessante contacten, leads te genereren en om onderling informatie uit te wisselen. Personeelsfunctionarissen kunnen dit medium gebruiken voor werving- en selectiedoeleinden en om achtergronden te controleren en referenties na te trekken.

Doelstelling
De workshop Effectief gebruik LinkedIn heeft onder andere als doel:
– Het opzetten en onderhouden van een optimaal persoonlijk en zakelijk profiel.
– Het leren kennen van handige (verborgen) functies.
– Hoe effectief leren genereren van leads.

Programma
Tijdens deze LinkedIn workshop komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde:
Doel en functie van LinkedIn
Het optimale profiel: Wat neemt u wel en wat neemt u niet op
Taalinstellingen en taalgebruik
Het koppelen van een bedrijfsprofiel aan het persoonlijke profiel
Gebruik geavanceerde zoekfuncties om:
– nieuwe contacten te vinden
– introducties te krijgen
– specifieke informatie te vinden
Relatiebeheer via groepen: welke groepen gebruiken en wanneer zelf een groep maken
Het genereren van leads via analyse van bezoekers aan uw profiel
De voor- en nadelen van een business account
Time management voor Linkedin; enkele praktische tips.

Werkwijze
Tijdens de workshop is er een online verbinding met LinkedIn. De workshopleider presenteert u de praktische kant van LinkedIn en demonstreert vele mogelijkheden aan de hand van praktijksituaties. U kunt vooraf uw vragen stellen aan de trainer, waarop hij tijdens de workshop zal ingaan. Het aantal deelnemers per groep is maximaal 14. Hierdoor is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht.

U kunt de workshop ook uitbreiden met een masterclass Linkedin of u kunt kiezen voor een masterclass LinkedIn wanneer de deelnemers al enige ervaring met LinkedIn hebben.

Tijdsduur: Deze workshop bestaat uit 1 of 2 dagdelen; afhankelijk van de verdieping die de opdrachtgever wil aanbrengen.

Groepsgrootte: Maximaal aantal deelnemers: 14.

Tariefgroep: 0-750 euro per dagdeel. Specifieke tarief na overleg en op aanvraag.
Neem voor meer informatie of maatwerk contact op met de workshopleider via het contactformulier.

Nazorg
De trainer biedt alle deelnemers aan deze workshop een maand nazorg aan. In deze periode kunnen deelnemers hun vragen en problemen aan hem voorleggen via Skype, e-mail of telefoon.

De opdrachtgever zorgt zelf voor een trainingsruimte met de benodigde lescomputers/laptops en een goede internetverbinding.

———————————————————————————————————————-

De workshopleider van de workshop Effectief gebruik LinkedIn
De workshop wordt verzorgd door Phil Kleingeld. Phil weet zijn publiek van het begin tot het einde te boeien en aantoonbare resultaten te boeken. Hij is auteur van 20 boeken op het gebied van zakelijke communicatie, waaronder enkele bestsellers. Deze boeken vormen de basis van zijn zienswijze op klantgerichte en effectieve (digitale) communicatie en netwerken.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field