Share

Workshop ‘Customer Journey Experience’

Koopgedrag verandert razendsnel. Door de digitalisering groeit het aantal kanalen steeds verder. Daarbij gebruiken klanten en prospects steeds meer kanalen door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Om uw klanten optimaal te bedienen is het nodig om op basis van hun feitelijke gedrag een multichannel aanpak te implementeren. De basis hiervoor wordt gevormd door de ‘customer journey’.

In de workshop gaat u daarom concreet en praktisch aan de slag met vragen als:

  • Welke nuttige informatie kunnen wij halen uit onze ‘voice of the customer’ intelligence?
  • Hoe segmenteren en selecteren wij de meest waardevolle en kansrijke doelgroepen?
  • Hoe formuleren wij een winnende propositie voor deze doelgroepen?
  • Welke ‘touchpoints’ dienen onderdeel te vormen van onze kanalenmix?
  • Hoe geven we dit weer in een praktisch bruikbare, grafische ‘map’?
  • Wat zijn de ‘momenten van de waarheid’ en wat dienen wij daarop te verbeteren?

Resultaat: Het resultaat van de workshop is een in concept uitgewerkte customer journey experience ‘map’ waarmee u daarna direct aan de slag kan binnen uw organisatie.

Doelgroep: De workshop is bestemd voor leidinggevenden en specialisten in marketing, sales en service die een doorbraak willen maken naar maximale klantwaarde en ROI.

Tijdsduur workshop: 0,5 – 1 dag, afhankelijk van gekozen opzet

Maximale groepsgrootte: 15 deelnemers

Tarief: 1.250 – 3.000 euro, afhankelijk van gekozen opzet

————————————————————————————————————————————————————-

Workshopleider van de workshop Customer Journey mapping
Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group. Hij richt zich op advisering in customer insight, klantgerichtheid, marketing en sales strategie, multichannel operaties, commercieel management, en procesmatige performance-verbetering. Daarnaast verricht hij als promovendus wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in multichannel management. Ook is hij gastdocent aan diverse universiteiten en business schools, en behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Hij is beëdigd Register Marketeer en publiceerde diverse artikelen in vaktijdschriften en blogs. Tevens is hij auteur van de bestsellers ‘Cross Channel Excellence’ en ‘The Excellent Customer Journey Experience’ met onder andere nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Customer Journey Experience SKU UPC Model

'Inspirerend!"Rittal, 31-1-2014

Apr 10, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rittal • 
Datum Evenement: 31-1-2014 

'Inspirerend!"
Rittal, 31-1-2014


‘Inspiring how Mike demonstrates why you should turn your organization outside-in and lets you develop you’re a customer journey map on the spot.

May 07, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ING • 
Datum Evenement: 18-4-2013 

‘Inspiring how Mike demonstrates why you should turn your organization outside-in and lets you develop you’re a customer journey map on the spot.’


‘Zeer waardevolle sessie met veel eye-openers.’

May 07, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Atos • 
Datum Evenement: 11-4-2013 

‘Zeer waardevolle sessie met veel eye-openers.’


4.7 5.0 3 3 'Inspirerend!"Rittal, 31-1-2014 Customer Journey Experience